פתרונות אבטחה, בשביל השקט הנפשי שלך

קדימה, מלאו פרטים ונחזור בהקדם

    התקנת קודנים בשפלה

    אם אתם מחפשים שירות התקנת קודנים בשפלה (נס ציונה, רחובות, מודיעין – מכבים – רעות, בית שמש, רמלה, לוד, יבנה ועוד), חברת שי-מור אבטחה היא הכתובת!

    התקנה של קודן בעסק שלכם או בביתכם, בין אם מדובר בכניסה לבניין מגורים, בניין משרדים או בכניסה לבית פרטי, היא חשובה ביותר.

    מערכות קודן ואינטרקום הם אמצעי האבטחה הראשוניים והחשובים ביותר כיום. למעשה, שני אמצעים אלו מהווים את הקו הראשוני אשר מפריד בין המרחב הפרטי לבין החוץ, ומגביר מיגון מפני פריצות ומסיגי גבול.

    רוצים להרגיש בטוחים יותר? הצעד הראשון יהיה התקנה של מערכת קודן ומערכת אינטרקום בכניסה.

    למדו על התקנת אינטרקום יותר.

    כיום, בשוק ישנו מגוון רב של מערכות קודן ואינטרקום. יש סוגים פשוטים יותר, סוגים מתוחכמים יותר, ובעצם, כל אחד יכול למצוא את המערכות אשר יתאימו לו ביותר.

    אחת המערכות הפופולאריות והמבוקשות ביותר היא מערכת משולבת של קודן עם אינטרקום ומצלמה. תוספת המצלמה מהווה אלמנט נוסף שמחזק את אפשרות הפיקוח והבקרה על הכניסה מלבד הניטור.

    אם אתם מעוניינים בהתקנה של מערכת קודן ומערכת אינטרקום, מתעניינים בסוגים השונים ולא בטוחים מה יהיה הדבר הנכון והמתאים ביותר עבורכם, פנו אלינו לחברת שי מור אבטחה ונשמח להציע לכם ייעוץ מקצועי במסגרת שירותינו, וכמובן, אספקה והתקנה של המערכת בה תבחרו.

    מדוע חשובה התקנת אינטרקום בשילוב עם התקנת קודן?

    התקנה של קודן בכניסה תאפשר ליושבי המקום לשלוט באפשרות להיכנס אל אותו המקום.

    למעשה, רק לאנשים מורשים יינתן הקוד שיאפשר להם כניסה. במערכת מוגדר קוד אותו אתם בוחרים ועל מנת להיכנס אל הבית, המשרד, החדר וכן הלאה, צריך להזין את הקוד שהוגדר במערכת הקודן.

    בכל מקום בו צריך לבצע סינון ופיקוח על האנשים אשר נכנסים לאזור או למתחם מסוים, קודן הוא בהחלט פתרון מצוין.

    כמו כן, יש לציין כי השימוש בקודן הוא נוח ופשוט מאוד.

    אם כן, למה חשוב וכדאי להתקין גם מערכת קודן וגם מערכת אינטרקום?, צריך להבין כי מדובר בשתי מערכות שונות בתכליתן, למרות שיש הטועים לחשוב כי מדובר בזוג מערכות המקבילות זו לזו שפעולתן חופפת.

    כל מערכת נפרדת מהשנייה לחלוטין ולכל אחת מהן מטרה שונה לגמרי משלה ואופן פעולה אחר.

    האינטרקום מאפשר לאנשים שנמצאים בתוך המקום לתקשר עם מי שנמצא בכניסה למקום ומבקש להיכנס אליו. מערכת זו מצריכה התקנה של מיקרופונים ורמקולים בתוך המבנה ומחוצה לו בכניסה, במקביל לכך שהאדם בתוך המבנה יוכל לאפשר כניסה.

    לעומת זאת, הקודן לדלת מציע לאנשים כניסה חופשית על ידי הכנסה של קוד.

    אם כן, אין שום קשר בין שתי המערכות הללו. גם ברמת אופן התקנתן אין קשר.

    כן מאפשרת לאדם מורשה גישה חופשית אל תוך המקום על ידי הזנת קוד למערכת. אין כל חפיפה ישנן מערכות אינטרקום רבות המגיעות בשילוב קודן ואז לא צריך להתקין מערכת של קודן בנפרד.

    יתרונות להתקנת קודן לצד מערכת אינטרקום

    הקודן אמנם מאפשר ניטור ובקרה על מי שמורשה להיכנס אל מקום מסוים אך הוא אינו מאפשר תקשורת בין מי שנמצא בתוך המקום לבין מי שעומד בכניסה ומבקש להיכנס.

    כך גם האינטרקום, לא משיג יכולת ניטור או בקרה של מי שנכנס למקום, ואין ביכולתה של מערכת זו ליצור הגבלת כניסה רק לאנשים מורשים.

    לכן, הקודן משמש בעיקר לצורכי ניטור אנשים שאינם בעלי הרשאת כניסה והאינטרקום, לתקשורת בין הפנים לחוץ יחד עם האפשרות לפתוח ו להכניס אנשים.

    על מנת ששתי המערכות יעבדו היטב יחד ללא בעיות, יש לבצע התקנה מקצועית.

    ישנן בשוק מערכות משולבות של קודן עם אינטרקום, אלו מערכות מתקדמות יותר ואיכותיות מאוד.

    לא משנה במה תבחרו, דאגו שאת ההתקנה של המערכת תבצע חברה מקצועית ומנוסה בתחום.

    חברת שי-מור מתמחה זה שנים רבות בתחום האבטחה לרבות אספקה והתקנה של מערכות קודן ומערכות אינטרקום.

    צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם, לייעץ ולכוון אתכם אל המוצר הנכון ביותר עבורכם וכן לספק ולהתקין את המערכת בה תבחרו באופן מקצועי, תוך שירות אדיב ומסור.

    פתרונות אבטחה, בשביל השקט הנפשי שלך

    השאר פרטים ונחזור בהקדם



      מיתוג וקידום באינטרנט מיתוג וקידום באינטרנט
      Call Now Button