פתרונות אבטחה, בשביל השקט הנפשי שלך

קדימה, מלאו פרטים ונחזור בהקדם

    איך לבחור מערכת אזעקה אלחוטית מומלצת?

    במידה וכבר רכשתם בית, ודאי שרצו לשמור עליו, לאבטח ולמגן אותו.

    היום, הבית שלנו הוא הנכס הכי יקר, והגנה עליו, היא הגנה על עצמנו. אם כבר רכשתם מערכת אזעקה אלחוטית בעבר, אתם בטח יודעים שמדובר בשוק ענף של מבחר מכשירים, התקנים וגלאים, וכל העסק יכול להיות מאוד מסורבל. אך כיום, בהחלט קיימת אלטרנטיבה פשוטה ונוחה יותר.

    עם התקדמות והתפתחות הטכנולוגיה בשנים האחרונות, כבר אין כל צורך בקופסת פלסטיק או מתכת גדולה שתיתלה על הקיר, וכן, אין כל צורך לחווט את כל הבית בחוטים המקשרים בין גלאים.

    גודלה של מערכת אזעקה מסוג זה הוא בערך כגודלו של ספר. המערכת מגיעה עם פאנל של מסך לרוב בעל תצוגה צבעונית. המסך קטן אך ברור למתבונן בו. בעצם המערכת דומה בחזותה למראה הפאנל של המערכת הקלאסית, רק שלה אין את חלק ה'מוח' בנפרד, שתלוי על הקיר.

    תפעול המערכת נעשה באמצעות לוח מקשים או לוח הטאצ' בלבד.

    בסך הכל, הגדרת מערכת האזעקה הנ"ל היא די פשוטה ואינה מסובכת.

    גלאי ושלט

    הגלאים של האזעקות האלחוטיות מגיעים בדרך כלל עם כמה ברגים וסטנד כדורי קטן שיכול להתכוונן לנוחיותכם.

    לרוב, תצטרכו לקדוח ולהתקין את הברגים בכל פינה בבית בה תרצו להציב גלאי, ותיק תק, כל הבית שלכם יהיה מרושת ומאובטח במערכת האזעקה.

    גלאי נפוץ הוא גלאי תזוזה/נפח, כמובן שתצטרכו לבדוק כיוונים ולמקם נכון את הגלאים, וכן להגדיר את האזורים במערכת.

    בדיקה פשוטה לביצוע היא ניסיון תזוזה של אדם במקום, וכאשר תיקלט בגלאי תזוזה באזור האמור, תידלק נורת שתיתן חיווי מדויק, המעיד על כך שמיקום הגלאי מוצלח.

    כיוון בדרך כלל טווח הגלאי יעמוד על לפחות 20 מטר, זאת בהנחה ואין ריהוט רב או מכשולים למיניהם באותו אזור. בכל אופן יש להקפיד לכוון את זווית הגלאי באופן מדויק ומיטבי.

    הגלאים של מערכות האזעקה יהיו בנויים משני חלקים- חלק אחד יכיל בתוכו את הסוללה והמשדר, והחלק השני יכיל בתוכו מגנט.

    כיום, כמעט עם כל אזעקה שמתקינים, יגיע גם שלט. לרוב שלטי האזעקה הללו יאופיינו בארבעה לחצנים- הפעלה , כיבוי, Stay או Hold ולחצן מצוקה אשר יפעיל מידית את האזעקה.

    טווח השידור של שלטי אזעקה אלו הוא בגדר הסביר ודי דומה לשלטי אזעקות של רכבים. חשוב לציין כי שלט זה לא פועל טוב במקרים של בנייה באיכות גבוהה. .

    מערכת אזעקה אלחוטית ושימוש באפליקציה

    כמובן שבימינו, עידן הסמארטפונים והאפליקציות, תהיה אפשרות להיעזר בטכנולוגיה המתקדמת גם עבור מערכות אזעקה.

    אם כן, מלבד הגדרה של קוד ישירות לפאנל מערכת האזעקה ולשלט האזעקה, במערכות רבות כיום, ישנה האפשרות להפעיל ולכבות את האזעקה בהודעת סמס או בשיחה למספר הטלפון ש להקלדת קוד ישירות בפאנל והשלטים, ניתן להפעיל ולכבות את האזעקה באמצעות SMS או שיחה ישירה למספר טלפון של האזעקה (סיסמה). כמו כן, ישנן אפליקציות לשליטה ובקרה מרחוק.

    אפליקציות אלו מאפשרות הגדרה פשוטה וקלה של מספרי טלפון למצבי חירום, בהן תעשה המערכת שימוש כאשר תופעל האזעקה, ובעל הבית/העסק יקבל שיחת טלפון או הודעת סמס המתריעה על כך.

    האפליקציות הן בסיסיות וידידותיות למשתמש, אך בהחלט מביאות עמן ערך מוסף ללקוח.

    ברגע שהאזעקה מופעלת, מספר הטלפון הראשון שהוגדר יקבל שיחה קולית. ישנן אפליקציות בהן ניתן להגדיר שרשור של השיחה לכמה מספרים.

    יש לשים לב כי אפליקציות רבות פועלות עם הודעות סמס בלבד, ואפילו אינן מצריכות חיבור לאינטרנט של הסלולארי.

    פתרונות אבטחה, בשביל השקט הנפשי שלך

    השאר פרטים ונחזור בהקדם



      מיתוג וקידום באינטרנט מיתוג וקידום באינטרנט
      Call Now Button