פתרונות אבטחה, בשביל השקט הנפשי שלך

קדימה, מלאו פרטים ונחזור בהקדם

    התקנת מצלמות אבטחה

    מצלמות אבטחה הפכו עם השנים לדבר סטנדרטי אשר נמצא כמעט בכל מקום, ולא משנה אם מדובר בבית קרקע, דירה, משרד עסק או מפעל גדול.

    כיום, יש ביקוש רב להתקנת מצלמות אבטחה משום שהן מקנות ביטחון רב לבעלי המקום ומעבר לזה, בעלות תפקיד חשוב ביותר. אנשים רבים נתפסו בעין העדשה כאשר ביצעו עבירות למיניהן, והועמדו לדין הודות לכך.

    כמובן שהתקנת מצלמות האבטחה תועיל לכל אחד שרוצה לתגבר את המיגון על הבית שלו, המשרד ובית העסק (גם אם זו חנות קטנה בעיר, חנות גדולה בקניון או מפעל ענק).

    במידה ותרצו למנוע ניסיונות פריצה, להיות מסוגלים לראות את כל מה שמתרחש באזור בו מותקנות מצלמות האבטחה בכל רגע נתון ומכל מקום בו אתם נמצאים, אם אתם רוצים לפקח ולהתעדכן במתרחש, להתקין מצלמות במקום זו האפשרות האולטימטיבית עבורכם.

    אנו בחברת שי מור נשמח להגיע ולבצע התקנה של מצלמות אבטחה בכל מקום בו תהיו מעוניינים לשפר את האבטחה.

    חברת אבטחה לעסק ולבית שי-מור תדאג לכם שירות אדיב, מקצועי ואמין מא' ועד ת'. אחד הנציגים שלנו יהיה אתכם בקשר על מנת להבין מה הן האופציות הקיימות לבחירה, מה יתאים לכם יותר מכל הבחינות (צרכיכם, עלויות ועוד) ואילו יהיו טובות יותר על בסיס התחשבות במבנה המדובר.

    התקנת מצלמות אבטחה – פתרון מושלם להורים

    נדמה כי בשנים האחרונות לפתע הופיע גל נוראי של מקרי התעללות בילדים. נדמה כי בכל יום מתפרסם מקרה נוסף בתקשורת וברשתות החברתיות שמיד יוצר הדים בכל הארץ והופך לוויראלי.

    פעם מדובר בגננת או סייעת שנתפסה בעין מצלמת האבטחה המותקנת בגן או בפעוטון, ופעם זו מטפלת ותיקה עם ניסיון רב שנים שנצפתה מתעללת בתינוק חסר ישע בביתו בזמן שההורים בעבודה.

    קשה שלא לחשוב מה היה קורה אם הן לא היו מותקנות בגן או בבית. האם לאורך כל שהנים שקדמו לטכנולוגיה זו, התרחשו מקרי התעללות רבים ואף אחד לא ידע על כך? המתעללים לא הועמדו לדין? מחשבה עגומה מדי מכדי לשקוע בה. אם כן, היום כולם מבינים עד כמה חשובות מצלמות האבטחה ומהו תפקידן.

    לאור המצב, הורים בישראל דורשים כיום את האפשרות לפקח על המתרחש בגן הילדים או בביתם על ידי מצלמות כאשר הם משאירים את היקרים להם מכל בידיו של אדם אחר. מצלמות האבטחה שינו את פני הדברים לטובה, שכן הן מהוות גורם הרתעה ומאפשרות פיקוח ובקרה על הנעשה כל הזמן. לכן, הן פתרון מושלם עבור הורים, שרוצים לפקוח עין ולהיות עם היד על הדופק.

    היום כשהמציאות המשוגעת נחשפה לכל, למזלנו ניתן לקנות את השקט הנפשי הזה, שלא יסולא בפז.

    התקנת מצלמות אבטחה – השירות המקצועי ביותר

    אנו בטוחים כי לא תהיו מוכנים להתפשר בכל מה שקשור לביטחונכם.

    על כן, אמינות ומקצועיות ספק השירות שיגיע לבצע אצלכם את ההתקנה חייבת להיות ללא רבב. עליכם להיות בטוחים כי אתם פונים לבעל מקצוע אמין מנוסה ואחראי.

    תמיד מומלץ לחפש ביקורות והמלצות אודות אותו בעל המקצוע. ספק שירות מקצועי ידאג לדברים הבאים:

    • הוא יגיע על מנת לבדוק את המקום בו צריכה להתבצע ההתקנה. לאחר שיעשה מיפוי הוא ימליץ לכם על סוג המצלמות אותן כדאי להתקין והיכן, כמובן שבהתאם לצורך שלכם.
    • הוא ידאג לכם למצלמות הטובות ביותר בהתאם לתקציב שלכם.
    • הוא יבקש שתהיו נוכחים בזמן התקנת המצלמות. בסיום ההתקנה הוא יראה לכם כיצד לתפעל ולתחזק את המצלמות, וכמובן, תערכו עמו בדיקה וודאו שכל הציוד עובד כמו שצריך.

    תינתן לכם אחריות בכתב על המוצרים ועל השירות וכן חשבונית וקבלה על התשלום כתוקף לאחריות על השירות והמוצר.

    הזמינו שירות התקנת מצלמות אבטחה עוד היום

    שי מור מעניקה שירותי התקנת מצלמות אבטחה ללקוחותיה במרכז הארץ (תל אביב-יפו, גבעתיים, רמת גן, פתח תקווה, ראשון לציון ועוד), בשרון (הוד השרון, רעננה, כפר סבא ועוד) ובכל איזור השפלה אשדוד, גן יבנה, יבנה, אשקלון, בני דרום, ניר גלים, שדה עוזיהו, ניצן, שתולים, גן הדרום, אמונים, גבעתי, בית עזרא, ניצנים, באר גנים, חצור אשדוד ועוד.

    התקנת מצלמות בבית

    במידה וגם אתם מעוניינים בהשלמת התקנת מצלמות בבית, הקפידו להיעזר בשירותיו של מוקד שי מור אשר שם את הצרכים והאינטרסים שלכם במרכז ומקפיד לאתר בעבורם את הפתרונות האיכותיים ביותר. בין אם אתם מעוניינים בהתקנתן של מצלמות נסתרות או מצלמות גלויות, לתוך הבית, לגינה או לשביל הגישה שלכם, הבטיחו את התאמת סוג המצלמות, מספרן ואפילו המיקום הנכון בו יותקנו בשטח שלכם. קיימים סוגים שונים של מצלמות אבטחה ועל מנת להתאים אותן בצורה מדויקת לצרכים שלכם ולמיקום הנכון בו יוצבו, מומלץ יהיה להתייעץ עם איש מקצוע אשר מנוסה בתחום ושם את טובתכם וביטחונכם במרכז.

    צרו עמנו קשר על מנת לקבל מידע נוסף אודות שירות התקנת מצלמות אבטחה

    פתרונות אבטחה, בשביל השקט הנפשי שלך

    השאר פרטים ונחזור בהקדם



      כיצד מתקינים מצלמות אבטחה

      התקנת מצלמות אבטחה הפכה להיות חלק בלתי נפרד מחיינו. על כן אנשים רבים בוחרים להשלים משימה זו ולמגן את ביתם או משרדם בצורה מדויקת, אמינה ומקצועית. מוקד שי מור המקצועי ישמח לעמוד לשירותכם בעל ולסייע גם בהתקנתן של מצלמות אבטחה מדויקות וחדישות אשר יוודאו כי מערך האבטחה שלכם יושלם בצורה הנכונה. המוקד מפעיל צוות מקצועי ומיומן אשר ישמח לעמוד לשירותכם בכל, לספק מענה לכל שאלה ואשר ישלים את עבודתו בצורה המדויקת ביותר.

      התקנת מצלמות אבטחה – הכירו את המטרות

      מצלמות האבטחה מהוות חלק חשוב ובלתי נפרד ממערך המיגון שלנו, בין אם בבית או במשרד. המצלמות הללו מאפשרות לכם ליהנות משני תפקידים חשובים: נוכחותה של מצלמה מרשימה כבר בכביש הגישה לבית תגרום לכל פורץ או גנב לחשוב פעמיים לפני שהוא שוקל לפרוץ לביתכם. הנוכחות המרתיעה של המצלמה מסייעת במניעה מגנבים ופועלי זדון למיניהם לחדור לשטח הפרטי שלנו ולפגוע בנו או ברכוש שלנו. התקנת מצלמות אבטחה בבית תאפשר לנו ליצור סביבה מבוקרת בה נוכל להשגיח כי לא מתבצעת פגיעה ברכוש שלנו או באנשים שאנו אוהבים. מצלמות אלו ניתן יהיה להתקין גם במשרדים מתחומי העיסוק השונים.

      התקנת מצלמות אבטחה של מוקד שי מור

      חשוב לציין כי טרם התקנת המצלמות מומלץ יהיה להחליט על איזה צורך אתם רוצים שהמצלמות יענו, כך שבמידה והמצלמה שלכם הינה למטרות התרעה, הרי שהיא צריכה להיות בולטת בשטח, ובמידה ואמורה להיות סמויה ולוודא כי הקטנטנים שלנו מטופלים היטב על ידי המטפלת שלהם, הרי שמומלץ יהיה לבחור במצלמות סמויות יותר. על מנת להבטיח את העובדה כי מערכת האבטחה שלכם, המצלמות או אפילו האינטרקום יותקן בצורה המקצועית והאמינה ביותר, הקפידו לפנות אל שירותיו של מוקד שי מור. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם בכל וישלים את משימתו בצורה המקצועית והמדויקת אשר תספק לכם את התוצאה המרשימה ביותר.

      מתקין מצלמות

      איתורו של מתקין מצלמות מקצועי ואמין לא חייבת להיות משימה מפרכת ומורכבת במיוחד. כל שיהיה עליכם לעשות זה לפנות אל מוקד שי מור המקצועי ולהבטיח את קבלת השירות המנוסה והמיומן ביותר בתחום אשר מקפיד לספק את המענה המדויק הנחוץ לכל צורך שלכם. שאלו אודות הניסיון של מתקיני המצלמות, ובמידה והם אכן מחזיקים בניסיון עשיר בתחום עבודתם, הרי שאתם יכולים להיות בטוחים כי התקנת המצלמות גם בביתכם או במשרדכם תושלם על הצד הטוב ביותר.

      כיצד בוחרים מתקין מצלמות מקצועי ואמין?

      בחירתן של מצלמות האבטחה הנחוצות לכם הינה חשובה מאוד, אך גם לאחר שביצעתם את הרכישה, חשוב יהיה לוודא כי המצלמות יותקנו בצורה המקצועית והמדויקת ביותר. מתקין מצלמות מקצועי יהיה זה אשר יוכל להשלים את המשימה באופן הנכון ויוודא כי כל מצלמה מכוונת נכונה ומעניקה לכם זווית רחבה וממוקדת על כל מה שחשוב. בעת בחירתו של מתקין המצלמות, מוטב יהיה להתייחס גם לנקודות הבאות. העדיפו לבחור את מתקין המצלמות כחלק מהשירות שאתם מקבלים מחברה מוכרת ומקצועית. שירות אמין זה יהווה את הדרך הטובה ביותר להשיג את מבוקשכם.

      מתקין מצלמות אבטחה עם ניסיון

      לאור העובדה כי מדובר על מערך המיגון והאבטחה שלכם, חשוב יהיה לעשות את הבחירה הנכונה ולהזמין את אנשי המקצוע המנוסים והאמינים ביותר. אלו אשר שמים את הבטיחות שלכם ושל בני ביתכם מעל הכל ועושים את כל הניתן על מנת להגן עליכם. מוקד שי מור המקצועי שם את הצרכים שלכם במרכז ומתאים בעבורכם את השירות הנחוץ לכל אדם. הצוות המקצועי שלנו שם את הביטחון שלכם ושל בני ביתכם במקום הראשון ועושה את כל הניתן על מנת להבטיח כי הבית שלכם יישאר המקום הבטוח ביותר בעבורכם. חברתנו מתקינה לא רק מצלמות אבטחה אלא מערכות אבטחה שלמות ואפילו אינטרקום לבניין שיאפשר לכם שליטה על באי המקום.

      דברים שכדאי לדעת על התקנת מצלמות בבית

      אין ספק כי התקנת מצלמות בבית תאפשר לכם לקבל שליטה טובה יותר על המתרחש בביתכם ובסביבה שלו. רגע לפני שאתם בוחרים את המצלמה בה אתם מעוניינים, חשוב יהיה להתייחס גם לנקודות המשמעותיות הבאות. קיימים סוגים שונים של מצלמות אבטחה ועל מנת להתאים אותן בצורה מדויקת לצרכים שלכם ולמיקום הנכון בו יוצבו, מומלץ יהיה להתייעץ עם איש מקצוע אשר מנוסה בתחום ושם את טובתכם וביטחונכם במרכז. על מנת להבטיח את העובדה כי המצלמות יותקנו במקומות הנכונים ובזווית המדויקת שתאפשר להן לקלוט כמה שיותר מן המתרחש מסביב, היעזרו בשירותיהם של אנשי מקצוע מנוסים ששומרים על האינטרסים שלכם בכל שלב.

      היכן מתקינים את המצלמות?

      המצלמות הללו לא רק יוצרות סביבה מבוקרת אשר מתועדת בכל זמן. הן מהוות גם את גורם ההרתעה המיטבי בעבור פורצים, גנבים וכל מי שעשוי לפגוע בכם או בביתכם. זכרו כי גם התקנת המצלמות בבית חייבת להתבצע בהתאמה ללשון החוק. לדוגמא, בחדרה של סייעת לקשיש לא ניתן יהיה להתקין מצלמה מכיוון שביצוע פעולה זו יהווה הפרה חמורה של צניעות הפרט. על מנת להבטיח פריסה מלאה של המצלמות, חשוב יהיה לוודא כי המצלמות פזורות בכל פינה אשר זקוקה לעין משגיחה. כך לרוב המצלמות הללו יותקנו בחדר המגורים, חדר הילדים והמטבח, זאת בנוסף למצלמה בשביל הגישה או בגינה במידה ואתם מעוניינים לפקוח עין על המתרחש באזור. לתכנון מדויק של המקום בו המצלמות יוצבו, צרו קשר עם מוקד שי מור כבר היום.

      מתקין מצלמות אבטחה

      מוקד שי מור חרט על דגלו את מחויבותו לכל לקוח ועל כן מקפיד על השלמת משימותיו השונות בצורה המקצועית ובאופן המהיר והמדויק אשר יבטיח לכל אדם את התוצאה המרשימה ביותר אותה חיפש, בין היתר, הצוות המנוסה שלנו מתקין מצלמות אבטחה לבית או לעסק ובכך מאפשר לכם לשדרג את מערך המיגון שלכם באופן משמעותי. צרו קשר עם המוקד כבר היום ואנו נדאג לשלוח אליכם מתקין מצלמות מקצועי ומנוסה אשר יעניק לכם את חווית השירות הטובה ביותר.

      התקנת מצלמות לשמירת הביטחון

      בין אם יש לכם בית פרטי, בניין, משרד או עסק מכל סוג שהוא, אתם בוודאי כבר בטח יודעים מה חשיבותה של מצלמת אבטחה מתקדמת, חדישה ואמינה. היא זו שתוכל להגן לא רק על הרכוש שלכם, אלא גם על האנשים החשובים לכם מכל, בין אם המשפחה, החברים או אפילו העובדים שלכם. בשעה שאתם בוחרים לפנות אל חברה מקצועית אבר מתמחה בתחום, הרי שאתם למעשה יכולים להבטיח את העובדה כי תוכלו לקבל גם את הייעוץ הנחוץ לכם לשם קביעת סוג המצלמות הנכוחות לכם לצד מיקומן, כך שלא יתאפשרו "שטחים מתים" בהם המצלמה לא מצליחה לתעד את המתרחש.

      התקנת מצלמות אבטחה לכל מטרה

      בין אם יש לכם בית פרטי, בניין, משרד או עסק מכל סוג שהוא, אתם בוודאי כבר בטח יודעים מה חשיבותה של מצלמת אבטחה מתקדמת, חדישה ואמינה. היא זו שתוכל להגן לא רק על הרכוש שלכם, אלא גם על האנשים החשובים לכם מכל, בין אם המשפחה, החברים או אפילו העובדים שלכם. מתקין מצלמות אבטחה יהיה איש המקצוע אליו יהיה עליכם לפנות לשם התקנת המצלמות בצורה המדויקת והמקצועית ביותר אשר תבטיח כי הן יתפסו את כל מה שמתרחש בטווח הראייה שלהן.

      התקנת מצלמות מקצועית ואמינה

      הבטיחו את נוכחותן של המצלמות המתקדמות ביותר וצרו קשר עם מוקד שי מור המקצועי. הצוות המיומן שלנו ישמח לעמוד לשירותכם בכל ולסייע בבחירת המצלמות להן אתם זקוקים כמו גם בהתקנתן של המצלמות החיוניות הללו. זכרו כי רק נוכחותן של המצלמות החדישות הללו מהווה גורם מרתיע אפקטיבי במיוחד, כך שכל אדם אשר יעבור לידן יתנהג בצורה כפופה יותר לנורמות החברתיות, זאת לאור העובדה כי מודעים לכך כי הם נצפים על ידי המצלמות.

      מצלמות אבטחה כולל התקנה

      מצלמות אבטחה מהוות כאמצעי אשר בכוחו לסייע בהגנה על הבית ועל העסק ולהקנות תחושת ביטחון לדיירים ו/או לבעלים.
      יש לא מעט סיבות בגינן יכול לעלות הצורך להתקין מצלמות אבטחה ובין היתר: בתור אמצעי הרתעה מפני גנבים או דורשי רעה, התקנה של מצלמה נסתרת אשר תשמש כאמצעי מעקב אחרי המטפלת של הילדים או אחרי העובדים, מצלמות אשר יאפשרו לעקוב אחרי הילדים בבית שעה שההורים נמצאים בעבודה וסיבות רבות נוספות..
      בכל מקרה, בכדי לבצע את הבחירה הנכונה והמתאימה באותה מצלמת אבטחה, קיימת חשיבות גבוהה להבין תחילה את מלוא הדרישות והצרכים מאותה  המצלמה ובהתאמה, לבחור את מצלמת האבטחה או מערכת מצלמות האבטחה האופטימאלית. בחברת שי – מור ישמחו לתת לכם ייעוץ מלא בכל הנוגע למצלמות אבטחה.

      מתקין מצלמות אבטחה

      אז רגע לפני שמזמינים שירות של התקנת מצלמות אבטחה, ההמלצה היא לבדוק מספר דברים לגבי החברה אשר תבצע את ההתקנה ובין היתר: הרמה המקצועית, הניסיון והמוניטין בתחום, ההכשרה והרקע המקצועי של המתקינים, סוג המצלמות והמותגים אשר עומדים מאחוריהן, האחריות על ההתקנה (משך תקופת האחריות ומה נדרש לעשות במקרה שעולה צורך לפדות אותה).
      דגש על כל הפרמטרים הללו, יאפשר את בחירת החברה האידיאלית לצורך התקנת מצלמות אבטחה, כמו גם שקט נפשי שיש כתובת אליה ניתן לחזור למקרה שתתגלה בעיה כלשהי אשר קשורה להתקנה. פנו אל חברת שי – מור לייעוץ צוות החברה מנוסה בכל נושא מצלמות אבטחה ומערכות מתקדמות נוספות.

      התקנת מצלמת אבטחה – ייעוץ מקצועי

      כל מי שעושה את צעדיו הראשונים בעולם מצלמות האבטחה, עתיד לגלות מגוון רחב של סוגי מצלמות אבטחה (אשר לכל אחד מהסוגים יש את היתרונות המייחדים אותו) – כאשר, למי שאין רקע טכני או הבנה מקדימה בעולם מצלמות האבטחה, יכול למצוא את עצמו "הולך לאיבוד" בין כל האפשרויות הרבות.
      מהסיבה הזאת, רגע לפני שמזמינים שירות של התקנת מצלמות אבטחה, חשוב להיוועץ באיש מקצוע מנוסה, מטעם החברה המתקינה.
      איש המקצוע, אמור להגיע למקום בו אתם מבקשים להתקין את המצלמה (לבית או לבית העסק), להבין את מלוא הדרישות והצרכים שלכם, להמליץ לכם על מצלמות האבטחה הרלוונטיות ולמעשה, להעניק לכם את כל המידע אשר יאפשר לכם לקבל בסופו של תהליך החלטה מושכלת ונבונה.

      מיתוג וקידום באינטרנט מיתוג וקידום באינטרנט
      Call Now Button