פתרונות אבטחה, בשביל השקט הנפשי שלך

קדימה, מלאו פרטים ונחזור בהקדם

    התקנת מערכת אינטרקום במרכז

    עבודת התקנת מערכת אינטרקום במרכז כוללת כמה שלבים:

    1. התקנת פאנל חיצוני – התקנה של פאנל חיצוני למערכת אינטרקום, מצריכה הרכבה של מנעול שמתחבר לפאנל, ומופעל לפי פקודותיו. סביר שמנעול הדלת יהיה מסוג מנעול חשמלי, אשר יקבל מתח חשמלי מהפאנל בכל פעם שתתקבל פקודה לפתיחה של הדלת. לחלופין, ניתן להתקין מנעול אלקטרו מגנטי. במנעול מסוג אלקטרו מגנטי עובר זרם חשמלי באופן תמידי. הזרם החשמלי מופסק ברגע בו מתקבלת מהפאנל פקודת פתיחה לדלת.
    2. חיווט של פאנל חיצוני לארון התקשורת – בשלב השני, יש לחבר את הפאנל החיצוני אל ארון התקשורת במקום. חיבור הפאנל אל ארון התקשורת נעשה באמצעות העברה של כבל תקשורת דרך תשתית הצנרת, עד לארון התקשורת עצמו, שם הוא מתחבר. (בבתים ישנים צריך לחצוב בקירות, אולם בבתים חדשים, בדרך כלל החשמלאי יתקין מראש צנרת עם חוט משיכה לצורך העברת כבלי תקשורת.
    3. חיווט ארון התקשורת לנקודות ברחבי בית – השלה השלישי מצריך חיבור של כבל התקשורת בין הפאנל החיצוני אל הנקודה הייעודית של האינטרקום בתוך בית , בין אם נקודה זו היא שפופרת, מסך מחשב או מסך טלוויזיה.

    אפשרות נוספת היא התקנה של מתאם לקו הטלפון בתוך ארון התקשורת. התקנה זו חוסכת את עבודת החיווט אל הנקודה הייעודית בתוך הבית. במצב זה, מחברים את האינטרקום באופן ישיר אל קו הטלפון של הבית, והוא יפעל דרכו.

    סוגי מערכות אינטרקום במרכז

    מבררים על התקנת מערכת אינטרקום במרכז? חשוב שתכירו את האפשרויות שישנן ברמת המוצר.

    מלבד חיבורים שונים, התקנת מערכת אינטרקום יכולה להשתנות לפי סוג המערכת. ישנם כמה סוגי מערכות אינטרקום, למשל יש כמה שנבדלות על פי סוג התצוגה שלהן, כשלכל תצוגה יש מספר אפשרויות:

    1. אינטרקום טלוויזיה עם מצלמה – באינטרקום עם צג טלוויזיה (למעשה מערכת אינטרקום שמגיעה עם וידאו ומצלמה) בפאנל החיצוני מותקנת מצלמה שמעבירה שידור של תמונה אל הבית. השידור יוצג במסך שמותקן בפנים הבית. מסך זה כולל צג ופאנל ובו לחצן , אשר באמצעותו אפשר לפתוח את הדלת ישירות מהמסך. חלק מהצגים הפנימיים מגיעים עם שפורפרת או עם לחצן שמאפשר תקשורת לצד לחצן הפתיחה.
    2. פאנל תצוגה הכולל עם סורק טביעת אצבע או תג – זהו שכלול של מערכת הקודן, והיא מערכת נלווית למערכת האינטרקום. פה מדובר בהתקנה של מערכת אינטרקום משולבת המגיעה עם פאנל ובו סורק טביעת אצבע או תג, שפותח את הדלת למורשים לכניסה.
    3. פאנל עם תצוגה בסגנון טלפון – אינטרקום טלפון הוא מערכת שמע בסיסית וכאן מדובר באפשרות התצוגה הבסיסית והפשוטה של מערכת האינטרקום, יש לו פאנל חיצוני ופאנל פנימי. בפאנל החיצוני יש מיקרופון שמשדר קול אל השפופרת שבפאנל בתוך הבית.
    4. אינטרקום עם קודן – כאן מדובר בתוספת קודן לפאנל מערכת האינטרקום. הקודן הוא בעצם לוח מקשים שעל ידי הקשת קוד כניסה פרטי שמוגדר מראש, מאפשר פתיחה של הדלת.

    כל מי שיודע את הקוד יוכל להיכנס למבנה לבד, מי שאין ברשותו את הקוד יצטרך לבקש שיפתחו עבורו את הדלת או את הקוד לצורך כניסה.

    התקנת מערכת אינטרקום במרכז עושים עם חברת שי-מור אבטחה

    חברת שי-מור אבטחה מתמחה זה שנים רבות בהתקנת כל סוגי מערכות האינטרקום לרבות מערכות אינטרקום משולבות עם קודן באזור המרכז. נוכל לספק לכם את המוצרים הטובים ביותר בענף מערכות האינטרקום – בהתאם לצורכיכם, להתקין ולתחזק את מערכת האינטרקום שלכם.

    היום כל בית מגורים, בין אם בית פרטי או בניין דירות, וכן כל בית עסק, מתקין אינטרקום בכניסה למבנה. מדובר במערכת אלמנטרית ושימושית ביותר.

    אם אתם מתעניינים בהתקנה של מערכת אינטרקום לבניין או לבית שלכם, פנו אלינו עוד היום, נשמח לייעץ ולבצע עבורכם את העבודה. בשי-מור אבטחה תקבלו שירות אדיב ומקצועי במחיר הוגן!

    פתרונות אבטחה, בשביל השקט הנפשי שלך

    השאר פרטים ונחזור בהקדם



      מיתוג וקידום באינטרנט מיתוג וקידום באינטרנט
      Call Now Button